Led Sijalica Sa Senzorom 12w

710 RSD

Led Sijalica Sa Senzorom 12w u sebi ima ugrađen infracrveni senzor koji registruje telesnu temperaturu i automatski uključuje sijalicu.

Kao jedan od najefikasnijih načina uštede energije, ova sijalica se gasi ukoliko senzor ne registruje nikakve pokrete u periodu od 30 sekundi.

Takodje je ugrađen dnevni senzor koji sijalicu potpuno isključuje tokom dana.

Šifra proizvoda: H3422213 Kategorije: , ,
Opis

Led Sijalica Sa Senzorom 12w više uopšte nema potreba da tražite prekidač u mraku jer će ova senzorska sijalica da vam osvetli prostoriju.

Led Sijalice Sa Senzorom 12w u sebi ima ugrađen infracrveni senzor koji registruje telesnu temperaturu i automatski uključuje sijalicu.

Kao jedan od najefikasnijih načina uštede energije, ova sijalica se gasi ukoliko senzor ne registruje nikakve pokrete u periodu od 30 sekundi.

Takodje je ugrađen dnevni senzor koji sijalicu potpuno isključuje tokom dana.

Vaše je da ovu sijalicu namonitrate a ona će se pobrinuti za sve ostalo.

Lakoća korišćenja, bezbedna i laka instalacija takodje su svojstva ove LED sijalice.

  • I što je najvažnije ova sijalica štedi do 80% Vašeg računa za struju.
ISPORUKA

ISPORUKA

Isporuku proizvoda poručenih na sajtu UNIVERZALNI ALAT vrši kurirska služba, na teritoriji Republike Srbije, radnim danima u periodu od 8 do 17h, na adresu primaoca pošiljke.

ROK ISPORUKE

  • Nakon što ste potvrdili porudžbinu, dobićete potvrdu porudžbine na Vašu e-mail adresu koju ste naveli prilikom kreiranja porudžbine. Od tog trenutka rok isporuke je maksimalno 5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem.
  • Za porudžbine čije plaćanje se vrši uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 5 dana od dana prijema e-maila sa potvrdom porudžbine, a rok isporuke je maksimalno 5 radnih dana od evidentiranja uplate.
  • Uobičajeno vreme za isporuku je tri radna dana. Usled preopterećenja kurirske službe, rok za isporuku se može produžiti i do 7 radnih dana.
  • Bićete obavesteni putem sms poruke da će Vam pošiljka biti dostavljena tog dana, kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata.
  • Uobičajena praksa je da Vas, ukoliko prva isporuka bude neuspešna, kurir pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke.
  • Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će nam biti vraćena.
  • Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.