Isporuku proizvoda poručenih na sajtu UNIVERZALNI ALAT vrši kurirska služba, na teritoriji Republike Srbije, radnim danima u periodu od 8 do 17h, na adresu primaoca pošiljke.
Klešta za šelne kriva
980 RSD
Klešta za šelne kriva su ručni alati koji su specijalizovani za postavljanje šelni u raznim majstorskim poslovima. Reč je o posebno konstruisanom ručnom alatu.
Ova klešta su čvrsto konstruisana, ručke kod klešta za šelne su najčešće prekrivene PVC-om a ručke su napravljene preklopno. Šelna se u toku procesa pritiska ne lepi i ne dolazi do oštećenja
Klešta za šelne kriva su ručni alati koji su specijalizovani za postavljanje šelni u raznim majstorskim poslovima. Reč je o posebno konstruisanom ručnom alatu.
Namena šelne je da na jednom mestu obuhvati sve kablove ili cevi i drži ih u kompaktnom obliku. Šelne se mogu postavljati ručno za šta je potrebna velika silina ili uz upotrebu alata.
Ova klešta su čvrsto konstruisana, ručke kod klešta za šelne su najčešće prekrivene PVC-om a ručke su napravljene preklopno. Šelna se u toku procesa pritiska ne lepi i ne dolazi do oštećenja
ISPORUKA
ROK ISPORUKE
- Nakon što ste potvrdili porudžbinu, dobićete potvrdu porudžbine na Vašu e-mail adresu koju ste naveli prilikom kreiranja porudžbine. Od tog trenutka rok isporuke je maksimalno 5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem.
- Za porudžbine čije plaćanje se vrši uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 5 dana od dana prijema e-maila sa potvrdom porudžbine, a rok isporuke je maksimalno 5 radnih dana od evidentiranja uplate.
- Uobičajeno vreme za isporuku je tri radna dana. Usled preopterećenja kurirske službe, rok za isporuku se može produžiti i do 7 radnih dana.
- Bićete obavesteni putem sms poruke da će Vam pošiljka biti dostavljena tog dana, kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata.
- Uobičajena praksa je da Vas, ukoliko prva isporuka bude neuspešna, kurir pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke.
- Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će nam biti vraćena.
- Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.