Sve reklamacije se prijavljuju isključivo putem mejla na adresu: reklamacijespisak@gmail.com

U prijavi reklamacije neophodno je navesti sledeće podatke:

  • Broj porudžbine

  • Razlog reklamacije

  • Sliku fiskalnog računa

  • Šta želite kao ishod reklamacije (zamenu proizvoda za isti ili povraćaj novca)

Odgovor na reklamaciju dobićete u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 radnih dana, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije.
Odgovor će sadržati informaciju da li je reklamacija prihvaćena ili odbijena, a ukoliko je prihvaćena, dobićete i dalja uputstva za rešavanje reklamacije.

Reklamacije se rešavaju isključivo pisanim putem preko mejla.

Firma: ELEKTROSOVA 24H
Matični broj: 65643189
PIB broj: 111757262
Adresa: Železnička stanica Predgrađe 1, 26000 Pančevo